söndag

blev en riktigt myslördag med linnea & emma igår. käka tacos och kolla film, fame. den var väl sådär, kan bero på att ingen utav oss hängde med värst bra.
har nyss käka frukost, ska hoppa in i duschen nu sen kommer stefan. mig granne, så ska jag klippa honom. får se om han kommer ikväll iställer, för vid tre kommer josefin så ska vi gå bort till hallen. match idag mot åmål, då blir det 3 poäng idag med andra ord;) sen blir det direkt till ishallen och kolla på a-laget, som spelar mot viking. och sen blir det några till klippningar mot kvällen. ska även läsa lite i hår & färg boken, som jag inte gjort än. och även läsa lite ur kort kjol, har inte ens börjat med den.. och eftersom jag inte läst en enda bok i hela mitt liv, så antar jag att det kommer ta ett tag med den. så är väl bara att sätta igång! har även ångest för morgondagen. dock verkar det bli en soft dag i skolan imorgon, på färg och stilanalys kursen ska vi lära oss ANSIKTSMASSAGE!♥♥ underbart..



eeeey, är det inte mitt tecken som är igång!;)
hannah & sussi, mina babes!

Kommentarer
Postat av: Hannah

eeey man blir som man umgås baby!

love on u snygggo

2010-10-10 @ 14:12:04
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0