tisdag

bra dag! fick lönen idag, det är alltid ett stort plus i månaden. imorgon blir det troligvis att inhandla lite vinter saker med mamma. så ska jag till tandläkaren imorgon igen.. idag har det varit en heldag i salongen. har bara fönat och rullat permanent, eftersom helene inte var där så fick det bli en ganska så ovärd dag. och bara öva på sånt vi egentligen redan kan. så var vi på författarbesök i aulan. tror alla i klassen somnade, haha. sen var det raka vägen hem. skulle börja jobba vid fem, extra jobb! aldrig fel med lite extra.. så nu blir det duschen sen ska jag tigga massage av mamma.

imorgon ska jag på handledar kurs från 18.30-20.00/21.00 sen blir elin med mig hem och skedar! mysigt. hon ska även klippa mig lite, om det inte bli allt försent! (a) 



elin SNYGGING, min gullunge!

dags för duschen!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0