praktikdag!

praktik idag, så har varit på moda hela dagen.. lyckades glömma mitt busskort i skåpet i skolan igår, bra jobbat! idag började vi dagen med produktinfo, kom en kille som gjorde reklam för det nya märket doop, som kommer från holland. det har kommit åtta eller om det var tio nya vax, som vi fick testa på. gjorde även reklam för ett nytt sätt att fästa löshår vilket var riktigt intressant. missade tyvärr det mäste utav det. min modell kom vid tio, emelie. klippte pars på henne, blev riktigt nöjd. hon verkade också bli det, vilken tur!;) under lunchen åkte jag sara, maria, sophie och käka, på 3 kök.. sen kom mamma vid halv fyra så klippte jag och färgade henne. blev riktigt nöjd där med. fick bort allt slitet, och färgen var skitbra. tog en färning i utväxten som hon satt med c.25 min sen tog jag en toning och drog ut i längderna. blev as bra! var klara runt sex så drog direkt in till stan, skulle svänga förbi naturkompaniet och köpa min jacka, MEEEEN. tror ni turen var med mig eller? ne, inte direkt. så det var stängt. så får köpa den imorgon istället. tog en snabbrunda i mitticity istället så fick jag mig mössa & vantar. alltid något:) tack mamma!

var hemma runt kvart i åtta och fys började åtta, så blev stressa på med kläderna och bara ge sig iväg. när jag kommer till hallen så har några gymennaster tagit tiden som vi bokat, och ingen hade med utskor. så var bara att åka hem igen, rätt drygt ändå. men jag och mamma åkte förbi ica och köpte en kalender till mig iallafall.. (a) hinner ju knappt med mitt eget liv just nu, så bäst att skriva upp allt jag ska göra så jag inte missar en massa som jag gjort hittills.

natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0