nathalie rosén, is thaa shit!

äntligen hemma. äntligen lite "egen tid" vilket jag inte har allt för mycket utav. slutade jobba vid nio idag, så nu ska jag bara softa. veckorna är verkligen inte roliga, stress-stress och åter stress! hinner knappt med att andas. får hoppas det blir bättre efter jul, har så sjukt mycket just nu. men ska väl inte klaga:) helgen har iaf varit super mysigt! jesper kom i fredags, så vi hyrde film & myste till det riktigt mycket. sen på lördagen var det dags för hard work i mitticity, stod och tjänade in pengar till bröstcanserfonden genom att sätta i rosa slingor/pärlor i håret på folk. alltid kul att göra lite nytta! när jag var klar där så följde jag med jesper till torsby, som hade fått joina mamma, syrran & oscar på stan medan jag stod där. så jag var i torsby tillsigår. riktigt mysigt♥ kollade även hans match mot färjstad på söndagen.

idag har jag varit på praktiken hela dagen, ska vara det tills på fredag. vilket är väldigt kul. har ångest på mornarna, men blir bättre när jag väl är där. älskar verkligen peronalen på MODA, dom gör verkligen så jag stor trivs♥ idag så la sophie i en sunlight toning på mig, för att få en varmare känsla i mitt hår. blev helt okej:) dock vill jag nog ha som jag hade innan, så ska nog be henne göra några folieslingor på mig imorgon! fick sluta redan vid fyra idag eftersom jag börjar jobba vid fem. så gick lite tidigare! nu ska jag snart hoppa in i en låååång och varm dusch, sen blir det sängen som väntar så jag kommer ipp imorgon. måste läsa lite ur boken också, om jag orkar. först ska jag bara bränna skivan som jag ska ta med till elins halloween fest på lördag! längtar:)


sussi & jag, förra halloween.
min högra hand!♥

läntar tills jag får lön, den kommer vara jämt liiiiite fet då!

PUSSPÅROMPA...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Am I the left hand ?

2010-11-27 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0