torsdag!

gårdagen blev inte riktgit som tänkt, var ju hos tandläkaren. men när jag kom hem ringde dom från ica och undrade om jag kunde jobba, så istället för en dag på stan med mamma fick det bli att tjäna in lite pengar istället. inte helt fel det heller men. slutade vid halv fem sen skulle jag vara i karlstad vid sex, så var bara hem och byta om. elin följde med mig hem efter kursen så vi myste till det lite här hemma. kollade på tv, snackade halva natten typ. sjukt trött i morse, men det var de värt:)

började halv elva med gympa, sen var det en kort dag i skolan. var hemma vid fyra, och började jobba halv fem till nio. så har inte hunnit gjort ett skit idag heller. just nu har jag ingen som hellst fritid känns det som, men det lönar sig i slutet utav månaden så får tänka så ;) nu ska jag snart duscha, sen blir det tvn och plugg.




GODNATT!
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0