HELG!

fredag.. äntligen helg! även denna helgen, verkar bli lugn. och det är absolut inga fel! skolan gick asfort idag, hade ju bara 2 lektioner så inte så konstigt kanske. var ändå hemma efter åtta! var modell idag, till några som ville ha foton till deras portfolie när de ska söka jobb osv.. blev sjukt snyggt sminkad utav elin, och fotona blev jättebra som sofia samt louise tog. så var riktigt kul att jag kunde hjälpa dom med något! lägger ut lite bilder så fort jag får dom, kommer nog ta ett tag. men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!;) men iaf när jag kom hem så kom emma hit, så vi myste till idol och en film. blir snart sängen för min del med.. inte alls fel! ska upp i tid imorgon!

PUSS&GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0