im back!

tro det eller ej, men nu är jag tillbaka! på riktigt...
nu är sommaren slut och jag börjar komma tillbaka till bloggandet igen..

seedär. ibland så hittar man tillbaka till sina vanor!
idag har det varit första dagen på praktiken, jag har min praktik på salong moda. ligger ute på orrholmen, rekomenderar verkligen salongen. trevlig peronal, stilren och fresh salong och personalen är sjukt engagerade i sitt arbete och det dom håller på med. så i fortsätten är det moda som gäller?! nu har jag nyss kommit hem, skulle egentligen varit och kolla på hockey men kunde tyvärr inte idag, så får bli nästa gång. nu ska jag kolla idol, sen blir det att gå ut och få en nypa luft! inte helt fel när man stått i en salongen hela dagen. så ska inte bli helt fel. sen blir det raka vägen i duschen och sängen som gäller! är sjukt trött, är ju en dag imorogn också. nu ska jag kila,

kika in på http://salongmoda.se/bilder.php# får ni
lite mera information om ni är suga!








seee ya!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0