MÅNDAG!

jaha, då var det dags för allvar igen. redan påbörjat en ny vecka! shiiit. kunde inte påbörjat den på bättre sätt minsann.. fick mina skor idag lalllaalal! dom är rå znygga(!) om jag får säga det själv. thihih. blir troligvis vinterns favvisar! helgen gick otroligt snabbt, lite för snabbt.
fredag var jag inte hemma först än efter åtta, var och tog kort till portfolier. så emma kom och myste med mig, visste dock inte fall vi skulle dra iväg på hockey. men bestämde oss tillslut för en myskväll. så avslutade dagen framför tvn med massa mys! lördag åkte jag iväg till torsby och stannade där till idag.. så nu har jag precis kommit hem, ska ta en snabb dusch sen blir det promenad i det fina höstvädret med linnea. inte helt omöjligt vi går förbi yellow och tar oss en 25 minutare!;)



en utav bilderna jag tog i fredags..
kommer mera!

KISSSSSSSSSSS♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacka Gud för att du ser ut som du gör !

2010-11-21 @ 01:01:45
Postat av: Anonym

Så otroligt läcker du är !!!

2010-11-21 @ 19:56:54
Postat av: Anonym

När kommer det mera bilder ?

2010-11-22 @ 19:21:12
Postat av: Anonym

När ?????

2010-11-26 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0