salongdag!

kom nyss hem, ska fira pappa lite nu som fyller 47 år idag! börjar komma upp i åldern nu.. haha! sen blir det raka vägen i duschen sen är det bara sängen som väntar.. har haft en heldag i salongen idag. på förmiddagen gjorde vi valk och svinryggs uppsättningar. efter lunch hade vi spa dag tills vi slutade. gjorde hårinpackningar med infusion i, ååååh underbart! mitt hår är som nytt igen.. ibland bara ÄLSKAR jag frisör♥♥
imorgon är det dags för salong moda igen, hoppas jag får lägga i en toning eller något så jag får lite liv i håret innan skolfotot på fredag. haha. kommer nog iaf bli sminkad av linnea igen, om inte ska jag be om de :D sjukt snyggt sist!



snart helg!♥

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert och fint !

2010-12-03 @ 23:04:36
Postat av: Anonym

Den här bilden är så VACKER !!!!

2010-12-12 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0