tjejkväll på mittcity!

sjukt trött i benen. ska blir skönt att får duscha av sig allt smink och håret nu! har försökt bortat bort topperingen nu i snart en halvtimma, nu är den tillräckligt borta för att jag ska kunna tvätta håret iaf.. får se om jag har något hår kvar efter detta, haha. kul dag/kväll idag iaf, gick runt i mitticity och representerade makeup store och visade upp deras nya parfymer. fick en favorit som det nog inte dröjer länge tills innan den är min. fick även produkter därifrån "som tack för hjälpen". riktigt snygga produkter.. kommer nog lägga in några bilder senare, är så sjukt trött så orkar inte lägga in några än. fick cool outfit utav vila också, dock inget jag skulle sätta på mig om det inte vore för något sånt här, men den var shysst! lackshorts och en röd/svart transparent tröja. fick använda mina lårhöga stövlar, tur jag hade som slapp klackskor. hade varit sjukt jobbigt att gå runt i hela kvällen.

GODNATT!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0