SALONG MODA!

kom nyss hem från en heldag på salongen. har varit en bra dag! gjorde en färgning på en tjej som heter linnea hon var brunett från en början med några få ljusare slingor, som ville bli ljusare. använde mig utav sunlight, color touch. en intensivtoning.. resultatet blev MYCKET bättre än förväntat. (trodde det skulle bli en aning gult, eftersom det är en intensivtoning och ingen färgning. men inte heller!) kanske något för mig, jag som vill bli mörkare. efter det gjorde hon en fest make-up på mig, som var sjukt snygg! nästan för snygg för att tvätta bort ikväll. thihih. hade tänk att åka förbi yellow sun idag, men blev tyvärr inte så. får se fall det hinns med imorgon! ska iaf hinna med en powerwalk ikväll, innan det blir sängen. myser nog en aning med sis oxå, när hon väl är hemma.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0