bra dag!

torsdag!
jippiiiie, har fått tillbaka min dator!!

började dagen med ett zumba och aerobic pass på sats, eftersom jag redan är klar med min uppsats så behövde inte jag åka till skolan. så direkt efter passen stack jag och alexandra till maché så köpte vi oss varsin sallad och gick till bryggan och käka, satt där och bara njöt utav vädret! det var underbart :) älskar våren, blr så himla mycket piggare!

fick även med mig en sporttop och ett par cykelbyxor hem! innan jag tog bussen hem, gick jag förbi körskolan och hämtade alla papper så fick jag med mig teoriboken hem. om jag inte hade haft mitt jobb, som jag ibland hatar att jag har. eftersom jag inte får någon fritid! så skulle jag ha träffat emma, så skulle vi myst med picknick.. men neeeej, jag har jobb! just nu sitter jag och tittar på tvn när färjestad vinner vinner sm-guld. shit vilken känsla! även om jag inte hejar på färjestad så ryser jag. :D


LÄNGTAR TILLS IMORGON!
utgång med mina favoritbrudar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0