helg.

hej på er alla, en strålande söndag som denna!

massor utav kärlek till värdet idag.. det är underbart! är hemma hos jesper just nu, så blir en tidig morgon imorgon. iallafall var på 50-dagars i fredag, det var roligt. människorna runt omkring mig som gjorde kvällen en aning bättre! puss till er

åkte tidigt på lördagmorgon till jesper, så igår var jag med honom. var även och kollade på fotbollsmatch med frida och holje! hyrde film och myste bara på kvällen, och för ovanans skull somnar jag till filmen;) roligt sällskap! gick upp vid elva idag, så gick ut och solade. jesper är på match idag, kommer väl hem snart tänker jag! hoppade in i duschen, och gick ut och gick en sväng. sjukt underbart väder! ♥

hoppas vädret håller i sig hela veckan, har bara en skoldag!
så är det ju september på söndag :))


6 månader på måndag, med världens bästa♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om jag ändå varit världens bästa !

2011-04-17 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0