lov lov lov

fredag, äntligen helg!

började dagen med riskettan, så sjukt skönt att ha den gjort! tyckte faktiskt inte att den var så himla seg, som jag hade förväntat mig. fick åka med tillman och conrad hem, snäll pojkar! slapp iallafall ta busssen :) dock hann jag inte mer än hem och sen vända igen, kanske hann ligga i solen i högst en timme! sen blev det bussen mot stan, mötte upp den bästa så gick vi på bio!

Red riding hood
, bästa filmen jag sett på länge måste jag säga.. så den rekomdenderar jag! sen var jag bara med filip och några mera, åkte mest runt så var vi på en skit dryg fest som vi inte stannade alls länge eftersom ingen av oss var fest sugna! så drog till bryggan istället :)

m y s f r e d a g ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0