njuter utav vädret (!)

dålig uppdatering!!

inte så konstigt kanske med det strålande vädret, har hunnit med en hel del under lovet! varit en trevlig helg, tack alla♥

var inne i stan redan vid tolv imorse, passade på att kika förbi några affärer. fick med mig en parfym och ett super gulligt linne. som jag kanske satsar på ikväll? självklart favortiparfymen med jessica simpon.. lunchade även på stan, fick bli wook! så nu har jag precis kommit till lägenheten igen mötte upp jerker som hade med sig lite saker från grums till mig, filip kommer snart förbi så ska vi åka och fixa lite saker, sen är jag redo för att börja göra mig iordning och sticka till malin, där det är massor utav trevligt sällskap ikväll!!

lägger nog upp en bild på kvällens
outfit lite senare! ;)

/nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0