only you.



Det är synd att det ska finnas så mycket avundsjuka.
Speciellt bland tjejer. Varför kan man inte unna någon annan lycka eller skönhet eller uppmärksamhet eller fina saker?
Det är naturligt att vara lite avundsjuk ibland men när det går över gränsen eller man försöker påverka andra negativt så får man bara det tillbaka själv. Karma!! önskar man någon annan olycka eller det räcker bara att man inte gläds åt någon annan så tror jag att man får det tillbaka.
Livet är för kort för att gå runt och irritera sig på andra man ska leva sitt eget liv och försöka göra det så underbart som möjligt.
För ju mer positiva tankar och grejer runt om en desto mer positivt kommer att komma till dig.
Jag tror inte på att visa har mer tur än andra utan bara positivare energi.
Det är även viktigt att ha positiva människor runt en som får en att må bra.
Viktigt att hitta sig själv och vara sin egen person inte försöka vara som någon annan, klä sig som någon annan vara som någon annan etc.
Man mår bäst när man hittat sig själv.

- livet är för kort för att inte ta vara på!
time to grown up!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom gångerna när jag har känt mig avundsjuk så har jag inte velat känna denna känslan men det är ingenting som man kan styra

man gör så gott man kan men man räcker inte till och det gör ont

det är avundsjuka

2011-04-30 @ 23:08:33
Postat av: Anonym

U2

2011-04-30 @ 23:38:25
Postat av: nathalie

då har vi olika syn på avundsjuka.. det finns avundsjuka på 2 olika sätt. till sina vänner/bekanta eller sin pojkvän/flickvän. och denhär texten handlar om, mellan vänner/bekanta. för jag tycker avundsjuka mellan sina förhållanden är en helt annan sak. som du säger: man kan inte styra det. nej, men man måste kunna unna någon annan lycka/skönhet/glädje.

2011-05-02 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0