rwanda, äntligen klaaaar.



(stå ut med gamla bilder, min dator är på lagning..
nathalie som 15 åring  
julen 2008 såg jag på almenackan ;) )

puuh,
nu kan jag äntligen andas ut. iallafall lite! denna veckan har jag fått naturkunskapen och min internationella uppsats avklarade! klappar mig själv på axlarna.. uppsatsen har verkligen legat som en tyngd över mig, som jag äntligen kan släppa, så känns riktigt skönt! samtidigt som jag blev riktigt nöjd över den. håller tummarna för höga betyg, vilket jag faktiskt förväntar mig efter den inlämningen!

nog om de, praktik hela dagen.. och även denna onsdag var som vanligt! slutade vid kvart över tre, och direkt jag kom hem satte jag mig med uppsatsen om rwanda. så kom stefan hit, så skulle göra honom fin i håret för imorogn! då han ska på hockeyn ;) sen har jag bara suttit med uppsatsen, så nu ska jag knyta löparskorna och ge mig ut på träning!

börjar morgondagen med aerobics på sats,
med ett gäng snygga frisörer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0