solar.

LMFAO – Party Rock Anthem

måndag!
ny vecka, nya möjligheter!
sjukt ovärd dag i skolan, åkt dit för att jobba lite med stilanalys gruppen.. kom inte så mycket längre! sen var det bara lunch. jag, frida och hannah satt ute i solen i någon timme, sen skulle dom på handledarkurs för frisörer och jag som inte går frisör hade inte värst mycket att göra så jag behövde heller inte följa med på den, så åkte hem.

har suttit ute med syrran nu en stund! så sitter ute på altanen nu och njuter.. nästan så att man kan säga att sommaren är här! iallafall som det känns idag :D nu ska vi käka lax, sen bär det av mot stan! kommer bli en fin fin kväll:)


dagens guldkorn: emma svennson
kommer hem, och ser att fina emma har lagt ett påskägg,
på min säng med smått&gott i och en gullig lapp!
älskar dig gumman

Kommentarer
Postat av: Emma

Looove!

2011-04-18 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0