tankar & funderingar!

allt förflutet som finns, kommer alltid finnas kvar. någonstans inom mig!

jag kan inte förstå vilken stor förändring, som person jag blivit.
kanske är vanligt att man känner att man växer som person under sin tid under gymnasiet.
man träffar nytt folk, man får börja ta egna beslut och klara sig själv,
jag känner iallafall att jag håller på att "komma bort" från grums.
jag känner mig inte alls hemma här.. och finns ingenting som förvånar mig längre!
direkt efter gymnasiet kommer jag flytta till göteborg. något som jag varit sugen på en längre tid,
och om det ska ske ska det ske direkt! annars kommer det aldrig hända..

it´s the past, it´s for me now just history!




Kommentarer
Postat av: Anonym

everything is the past and the history

it depends of how you see it

it`s now and then

2011-04-08 @ 04:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0