alla hjärtan dag

usch, ny vecka! det suger. har ångest varje måndag, tror nog inte det finns någon som är så skoltrött som jag är just nu. vill bara ha sommarlov!! var hemma runt kvart över sex idag, så himla dryg skoldag. fick slänga i mig lite mat, så drog jag och linnea och körde lite på gymet. underbart! så nu sitter jag helt slut och kollar på top model, ensam:( på alla hjärtansdag och grejer men vad gör det egentigen? kanske lite väl överskattad dag.. jag och jesper myser extra till helgen istället♥

(gammal bild)
men puss på alla hjärtans dag, alla fina bloggläsare!

godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

En stor Alla Hjärtans Dag kram till Dig !

2011-02-14 @ 22:08:09
Postat av: Anonym

Puss, puss !

2011-02-17 @ 00:08:18
Postat av: Anonym

Puss !

It`s time to go to bed !

2011-02-17 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0