måndag, ny vecka!

sååådär då kom jag precis hem fån stan! efter skolan blev det en snabbis på stan, fick med mig ett par as snygga levis jeans hem. sjukt underbar passform och så härlig modell. dock hade jag velat ha dom i den ljusare modellen, men dom skulle komma igen i mars/april så då kommer jag nog inskaffa mig dom också! om jag trivs med dom, så att säga.

nu ska jag hem till min gammelmormor, och klippa henne! sen blir det badhuset next up. om jag har tur, bara OM. så får jag en sovkompis inatt också. min kära syster kanske kommer hem, jag håller iallafall tummarna! saknar henne♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Hopp ! Tjolahopp !"

2011-02-08 @ 02:53:33
Postat av: Anonym

Jag vill se dig i dina snygga jeans !

2011-02-08 @ 02:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0