min söndag

är så sjukt trött, kommer inte dröja innan jag somnar! men tänkt först slänga in ett litet inlägg. soft söndag! har inte hunnit med värst mycket, men inte alltid så lätt;) jag kom hem vid halv elva ungefär, gick nästan och la mig direkt eftersom det inte blev mycket sömn inatt. linnea kom förbi runt fyra och vi drog bort till hallen och kolla på handboll. josefine var också med ♥

nu har jag precis kolla bb, som verkar sjukt dåligt i år. har laddat hem burlesque så ska kolla på den nu, men som jag känner nu kommer jag somna direkt! ögonen kollar i kors.. enda som fattas denna underbara söndag är jesper:(



godnatt alla mina fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland överträffar verkligheten drömmen !

2011-02-23 @ 01:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0