my time

bra dag! dock har jag letat praktik som en dåre, men det finns ingenstans. skit. men får ska inte ge upp än, jag vet att jag kommer få någonstans iallafall. lunchade med amanda och susanna på stan! sen när jag kom hem åkte jag och hälsade på sara och oscar. dom har varit utomland och kom hem idag! och jag är verkligen så himla avundsjuk på dom. pratade lite om lördag också, och jag längtar så:) sen drog vi bort på derbymatchen grums-nor, där även josefine, josefin och josefine var. (hahah, mycket josefine där;)) grums vann med 6-0, nor sög! det var över 600 styckna där, så nu kommer dom få mycket sponsrat! grattis;) nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen. börjar dagen imorgon med spinning på stas, jag klagar absolut inte!

pussss
/n

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grums vann med sex noll !

Grattis !

2011-02-16 @ 22:35:38
Postat av: Anonym

Var det verkligen Nor som sög ?

2011-02-18 @ 23:53:41
Postat av: Anonym

Sex - noll till Grums !

Det är ju kul att ni också får sex någon gång !

2011-02-19 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0