nathalie ella maria rosén

kom precis hem från skolan, och nu tar jag helg! känns så jävla skönt.. dock ska jag skriva en hemtenta till på måndag, som är såååhär stor! måste göra bra ifrån mig också, för ska få så bra betyg jag bara kan nu eftersom jag har bestämt att läsa vidare efter gymnasiet. kommer lägga till ungefär 4 kurser, psykologi A och B sen historia A(som jag kommer få läsa på distans för att hinna med schema mässigt) och även naturkunskap B som jaag inte kommer läsa på min skola utan på sundsta.. imorgon ska jag ha möte med mamma, helene och min studievägledare. känns skönt att äntligen komma fram till något, och valet känns rätt! även om det blir mycket plugg, men det är det värt! kommer nog vara mitt värsta år nu tror inte jag fattar vad mycket jag kommer få plugga, men jag är redo och kommer kämpa! får tänka på min framtid.

nu ska jag sova lite innan jag börjar jobba vid fem, usch! orkar inte jobba idag, mår inte alls bra:( känner mig sjuk. helt trött i kroppen, fryser och ont i halsen:/ jag & mitt emunförsvar!
puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kryar på dig ! Ska tänka på dig, då kanske det känns bättre och blir bättre !

2011-02-01 @ 22:21:55
Postat av: Anonym

Puss ! Puss !

2011-02-03 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0