plugg-söndag

sjukt ovärd dag måste jag säga! har i princip inte gjort något jag skulle gjort.. men en sak har jag ju iallafall gjort, PLUGGA! vilket har varit bra, nu är jag klar med skiten. så kultur- och stilhistoria, hejdå. det är nog ett utav de tråkigaste och jobbigaste jag någonsin gjort! satsade på höga betyg, så det är bara att vänta och se hur långt det räcker. jag håller iallafall tummarna! behöver det där mvg:et mer än något annat!

nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det sängen. blir en tidig morgon & sen kväll imorogn! så bäst att komma i säng i tid, vilket jag suger på! haha. för övrig så är jag väl en aning bättre än igår, bara att rösten är borta och är snuvigare:( men har iallafall inte feber! niiiice.
emelie & jag..♥

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två sötnosar är dubbelt så många som en sötnos !

2011-02-08 @ 02:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0