sjukling

hjälp mig!! orkar inte vara sjuk :( har typ lotsats som ingenting hela veckan.. man jag är faktiskt sjuk! har ingen röst kvar heller för den delen :( min röst försvinner jämt när jag har ont i halsen.. hoppas jag är bättre imorogn! gårdagen spenderades iallafall med mina juveler, mys! idag skulle jag upp och jobba vid nio, fast jag mådde som jag gjorde. men det är ju bara att bita ihop. satt ju bara i kassan i 5 timmar(bokstavligen) hahaha.

sen gick jag direkt hem för att vila, men istället sov jag i en och en halv timme.  det var välbehövligt med tanke på hur jag mår! sen förvandlades ja och linnea till moppeflickorna (a) så tog mopeden och åkt och solade, fick bli 20 minuter. underbaaaart. blev med henne hem så har mys till det lite. men var dags att komma hem i tid idag kände jag eftersom jag mår som jag mår, som sagt! så nu dröjer det nog inte länge innan jag kryper till kojs♥

min fina linnea!
puss på henne

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRYA PÅ DIG !

2011-02-05 @ 22:50:58
Postat av: Anonym

Vackert foto !

2011-02-06 @ 14:42:12
Postat av: Anonym

Puss, puss ! Men jag då, får jag ingen puss !

2011-02-08 @ 02:56:37
Postat av: Anonym

Gud ! Va vacker den här biden är !

Nu är det dags att gå och lägga sig och måste jag givetvis drömma om den här bilden !

2011-02-08 @ 03:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0