svar

Kan du inte visa dina hårprodukter? :)

jag fick denna fråga, så tänkte snabbt lägga ut vilka produkter jag använder!

börjar med vad jag använder när jag duschar
där har jag wellas serie enrich (schampo, balsam, inpackning)
ibland lägger jag även i en färgbomb(inpackning), från revlon.
som tar bort hårets varma pigment.
sen använder jag lanzas silkesdroppar
som ger håret glans, fungerar också som värmeskydd!


2 ggr i veckan använder jag dessa underbara flaskor
som jämnar till hårets struktur. reparerar, återbygger & bygger upp håret från insidan..

när jag stylar mig använder jag bl.a. sprayen från revlon,
som luktar underbart & är hur bra som hellst!


sådär.. det var de!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Well, wich of these products do you like the best ?

2011-02-16 @ 22:43:50
Postat av: Anonym

Well a great product !

2011-02-17 @ 00:06:32
Postat av: Anonym

Well a great product for you , but not for me !

2011-02-19 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0