svar på tal del.2

medan jag sitter och inte gör något så kan jag ta igen
och svara på alla frågor jag inte hann med sist ;)

vad använder du när du bleker dina tänker ?:) hur mycket kostar de/hur ofta ?
svar: jag hade faktiskt turen med mig och fick det gratis hos tandläkaren. jag sa att jag mådde dåligt över mina tänder;) änvände det varje dag i två veckor, och nu använder jag det som är kvar då och då. det jag fick heter opalescence PF 10%.

vart går du?:)
svar: jag antar att du menar gynmasie, och det går jag på nobel i karlstad.

va heter din kille han är snyggast i världen han :)
svar: jag vet! visst är han. haha! jesper andersson (på fb. jesper "ponken" andersson)

Vart jobbar du?
svar: extra jobb på ica

vart har du köpt din svarta tröja med guld på? :-) den var fin.
svar: hm, bra fråga. vet inte riktigt vem du menar, om du menar kavajen så är den från vila.

fin blogg. ((:
följa varandra med bloglovin? :*
svar: tack så mycket!

vad ska du ha för skor i vår/sommar?
svar: det får bli vita converse i år, igen. fast detta året tar jag inte slim-modellen.

vart köpte du ditt löshår?
svar: jag beställde det från tajmahal. jag tog slingat, och utan clips så sydde jag dit egna. för den färgen jag ville ha fanns bara utan clips

hann iallafall med några frågor!
hörs snyggingar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0