natha goes ego

nu var det dags att svara på lite frågor, kunde ändå inte somna!
hoppas ni är nöjda med svaren;)

Är du nöjd med ditt liv?
svar: ja, än så länge. mitt liv har inte ens börjat;)

Vad är den bästa känslan?
SVAR: när man känner att man gjort bra ifrån sig, och är stolt över sig själv!

Vad är det produkter du använder dagligen? vad då isf? hår och hud.
SVAR:
håret- silkesdroppar som det är värmeskydd i, det kommer från lanza samt en produkt från life tex som slätar ut strukturen på håret(limmar ihop de kluvna topparna) använder mig också utav spray varje dag, just nu har jag en sprey från revlon som jag bara älskar♥
huden- varje gång jag duscha, så skrubbar jag med oriflames scrub för att huden ska bli len. sen smörjer jag in mig med cocos body butter från the body shop.

Hur länge har du och din kille varit tillsammans?
svar: vi har faktiskt inte varit tillsammans så länge. 4 månader den 18 februari

Skriv upp en liten lista med 5 som är "typiskt dej" och 5 till med saker som vi nog kanske inte visste om dej:)
svar:

typsikt mig:
1. om jag ser något jag vill ha, så måste jag ha det.
och inom en vecka har jag det
2. har alltid målade naglar
3. blir alltid as full om jag dricker, så tråkigt!
4. har alltid håret uppsatt när jag är hemma.
5. om jag ser en spegel så bara MÅSTE jag spegla mig

som ni nog inte vet om mig
1. jag ska alltid ha matchade underkläder när jag går ut, haha.
2. byter sänglakan nästan en gång i veckan
3. jag bleker mina tänder
4. har hoppat av frisör gymnasiet
5. jag har jätte svårt att sova ensam..

Nöjd med ditt utseende?
svar: ja, det är jag! det tycker jag alla ska vara!

Säg 5 st som du tycker ser väldigt bra ut bortsett från dina vänner , 2 tjejer och 3 killar?
svar: haha. okej! hmm, men jag är ju kompis med alla snygga? :O haha, skämt&sido.
tjejer: Christine Marcusson, Sandra Wivhammar,
killar: jesper andersson;) (han är ju inte min vän, utan pojkvän) hihi & christoffer domare och emil aleskog.

Berätta om 3 saker som gör dig lycklig?
svar: överraskningar, nära & kära, pengar

Favorit mat?
svar: tacos

Favorit sak?
svar: måste nog svara mobilen där.

Vad ska du göra imorgon?
svar: imorgon ska träna på morgonen sen ska jag till stan, ska leta efter jeans. sen ska jag klippa min granne, efter det är det handbolls träning! sen blir det taco myskväll med min underbart fina vänner♥

Vad har du för skostorlek?
svar: 37

Berätta lite om dej själv
svar: jag är en väldigt impulsiv tjej, som vill att det ska hände saker hela tiden. och om det inte gör det, så ser jag till att något händer! jag bor i grums, går andra året på gymnasiet. på helgerna träffar jag oftast min pojkvän jesper. eftersom han bor i torsby, så blir jesper prio 1 på helgerna.. fyller 18 år om ca ett halv år. då ska jag ha körkort! efter gymnasiet vill jag pluggaar: till polis. sååådär!;)

vad har du för skor, jacka?
svar: skorna är från vagabond och jacka fjällräven

ser du ner på andra?
svar: neeeej. det gör jag absolut inte!!

vad föredrar du, myskväll vs utekväll?
svar: om ni hade frågat mig för ett halv år sedan, hade jag utan tvekan sagt utekväll. men just nu är jag inne i en mys period, och älskar ju att mysa med jesper. så säger myskväll♥

är du svartsjuk?
svar: njaaa. inte överdrivet! men klart jag blir svartsjuk på vissa saker. men det är inget jag tar upp. biter hellre ihop och lotssas som ingenting.

vem är det du är tillsammans med, tror du verkligen det kommer hålla eftersom ni bor så långt ifrån varandra?
svar: jesper andersson. och ja, det tror jag. spelar väl ingen roll på avståndet, är man kär så är man. dessutom kan det vara skönt att inte träffas jämt, då hinner man sakna varandra.

hur lyckas du komma in på massa nattklubbar?
svar: haha. dum fråga! vad tror ni?;)

hur mycket tjänar du i månaden, hur myckey får du sammanlagt? är det över 3000?
svar: tänker inte prata om mina pengar i bloggen faktiskt, men ja. över 3000:)

vad spenderar du mest dina pengar på?
svar: kläder!!!

om du fick önska en enda sak just nu(en rimmlig önskning), vad skulle det vara?
svar: nu kommer mitt alter ego fram! att jesper kom hem från stockholm, så han kunde ligga & mysa med mig istället (A)♥

nu är det dags att säga godnatt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

FUCK !!! Vad sexig du är !!!

2011-02-04 @ 21:50:49
Postat av: Anonym

Den här bilden är så GRYM !!!

2011-02-04 @ 21:52:01
Postat av: Anonym

LOVE IT !!!

2011-02-04 @ 21:52:25
Postat av: Anonym

Kul för dig att du har en pojkvän. Men det är inte lika kul för oss andra !

2011-02-04 @ 21:53:57
Postat av: Anonym

Wanna taste you !

2011-02-05 @ 14:16:57
Postat av: Anonym

Var nöjd med ditt liv. Du har alla möjligheter i världen ! Älskar du livet å kommer det att älska DIG !

2011-02-05 @ 14:20:39
Postat av: Anonym

vad använder du när du bleker dina tänker ?:) hur mycket kostar de/hur ofta ?

2011-02-10 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0