who´s that chick?

har precis kommit hem och landat efter ett hårt fyspass med jonas! så underbart verkligen.. känner att jag kommer somna skönt inatt. ska bara läsa 4 kapitel i engelska boken, ska vara på kapitel 7 imorgon och jag är på kap.2 yeeey! så typiskt mig att skjuta på allt. och jag äger verkligen på engelska. så kommer väl ta mig typ, 3 timmar. men jag har bara mig själv att skylla!

idag gick det "förhoppningsvis" bra med att fixa praktik, får svar på måndag! jag håller verkligen tummarna.. vill verkligen vara där med, så vore nice. säger inte vart det är ännu, det får ni vänta och se ;) imorgon kommer min underbara hit också♥ gud vad jag saknar honom! har inte sett honom på typ två veckor :( så längtar som en idiot rent ut sagt..

kissandhugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

X-T

2011-02-10 @ 00:47:55
Postat av: Anonym

Who is Chris-Ti.. ?

Check that out on FB.

A clue is : In touch with ....

It`s LÖVE ! Real LÖVE and nothing else !!!!

2011-02-13 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0