bra tisdag

bra dag!

tisdag idag, en mycket bra sådan.. skola, plus jobb! sjukt trött nu, håller på att ladda hem en bra film som jag ska mysa till nu.. medan den laddar intar jag duschen. var bara i skolan en snabbis, fick reda på vad vi ska göra under de kommande 3 veckorna. då vi har kultur & stil-historia.. där ingår det 3 faser. första fasten är eget arbete. alltså hemma, så är ledig i skolan fram tills nästa tisdag i stort sett! NJUTER.. sedan gäller ungefär samma de kommande två veckorna efter de, så inte mycket skola framöver. hur kan man lyckas ha sån tur?

efter skolan träffade jag alexandra & oscar en sväng på stan i väntan på min buss.. trevligt! oscar flyttar till lund snart så får nog inte träffa han på ett bra tag:/

Kommentarer
Postat av: Elin

hur soft verkar inte eran kultur och stilhistoria? våran var fan aaaaashemsk!! fick gå vanliga lektioner och sen passade ingens scheman ihop så allt arbete fick man ta utöver skolan!! Och en redovisning på en halvtimme som vi typ bara hade två eller tre heldagar på oss att göra! fan vad skönt det är att den kursen är över :D värsta jag gjort tror jag! hahaha

2011-01-20 @ 18:04:18
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötnos !

2011-01-22 @ 10:28:51
Postat av: svar elin

JAA :D håller med! våran är as soft. hur skönt som hellst, känns som 3 veckor ledigt typ. haha:) är bara i skolan ibland för att få lite info om det vi ska jobba med liksom:) haha! så a, håller med. vårat är betydlig slappare;)

2011-01-25 @ 00:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0