free fallin´

skön dag måste jag säga! klippte som sagt linnea och min kunsin dennis. har även hunnit med 20 minuter på yellow, och träning. blev fys med handbollen nu, riktigt skönt! känns i hela kroppen. så kommer inte dröja innan det blir sängen för mig idag.. funderar på om jag ska åka in på matten imorgon, eller om jag ska träna på morgonen istället. har bara matten imorgon, vilket känns lite ovärt att åka in för. men något jag behöver ligga i med egentligen, iallafall om jag ska klara kursen. är ingen naturbegåvning tyvärr!

nu blir det sängen, godnatt alla!

 mina fina tavlor!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

cool blogg :)

2011-01-19 @ 22:27:35
URL: http://friidaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Matte är skitkul !!! Eller hur ?

2011-01-22 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0