good feelings

hemma för en snabb visit innan jobb! var till skolan imorse och lämnade in inlämningen på kultur- och silhistorian. hoppas på höga betyg! stack direkt till krp, där jag våldgäst hannah. drog ut på en lång morgon pomenad.. innan frukosten! vilket blev äggröra, yoghurt och knäckebröd.. haha, vart jag än hämnar så är det alltid någon diet. åkte hem nu en sväng innan jobbet, börjar vid halv fem. ska fixa lite saker oså. ska åven slänga i mig lite mat innan, kykling blir det idag. mammas kör ju GI dieten nu, så det är självklart recept därifrån. slänger ut det senare! as god verkligen, någon som ni borde smaka på.. ;) ikväll kommer min älskade syster hem igen, så skedar med henne inatt! MYS♥

hade i lite kiwi i min yoghurt!;)

bilderna är från igår i salongen!
min svinrygg som jag fick VG+ på
me and mändiii♥
söta elin!
...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

loooove

2011-01-25 @ 19:24:14
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0