helg!!

äntligen helg!! underbart ♥
har precis landat i torsby, ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordnign för kvällens bravader! känner mig riktgit skabbig just nu, efter en dag i skolan oså. ikväll blir det att fira frida som har 18 års fest, det är jespers kusin. så nej, det blir alltså inte oskar linnros för mig idag. ska bli roligt ikväll faktiskt, trots att jag nästan inte känner en enda här upp i skogarna ;) men man får väl lära känna, inte sant?
nee, nu ska jag börja fixa mig..

puss




just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu ... ja , just nu gör jag inte så mycket men jag vet vad jag skall göra alldeles strax. Det skall bli skönt att tänka på dig ända tills det går, att somna !

2011-02-01 @ 23:00:58
Postat av: Anonym

Just nu ... tänker jag att gå och lägga mig . Jag ska försöka att INTE tänka på dig , men det kommer nog att bli väldigt svårt !

2011-02-04 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0