kultur- och stilhistoria

sådär, då gjorde jag precis klart min del i grupparbetet. vilket jag tycker var en väldigt svår uppgift. gjorde klart första saken igår, och forstatte idag med den andra delen. men blev ganska nöjd med båda, så nu ska vi bara sätta ihop allt till en tidning. har varit i skolan sen tio imorse, ska vara kvar tills vi blir klara. får se hur länge det blir. men det är ganska soft ändå, får ha datasalen för oss själva vilket är nice. så spelar massa musik och tar massa fjantiga bilder på varandra. så typiskt oss ;)! roffe blir ändå inte sur på oss, vi är ju trots allt frisörtjejer! dom är ju skötsamma och har höga betyg osv osv.. ELLER?? är det så egentligen? haha.

efter skolan blir jag med bästa hannah till dödsriket, där kryllar det utav curry vill jag lova. men vad gör det? vi ska låsa in oss och ha tacomys! ser framemot en kväll med hänniiii ♥

bilder!




kissandbang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh Yes !

2011-01-27 @ 00:46:10
Postat av: Hannah

grymma!

2011-01-27 @ 13:07:37
URL: http://hll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att den där skjortan är så snygg med sina färger till blont hår !

2011-02-01 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0