spakväll

mår bättre såhär mot kvällskvisten, så blev gym idag. underbaaart.. efter hård träning med linnea. blev crosstrainer 30 minuter, löpbandet 15 minuter och rumpa, ben och mage på det! gjorde jag mig förtjänt utav en spakväll. så värt! känner mig som en ny människa.. snodde "mammis" saker (a)

tåg en fårgbomb i håret, vilket gjorde susen, tog apelsin peeling på hela kroppen, rakade mig på diverse ställen.. sist men inte minst tog jag cocos lotionen och smörjde in kroppen med. åååh så gott jag luktar!
nu blir det varm ansiktsmask, så ska mamma få äran att ge mig helkroppsmassage som hon lovat lilla mig ;) sen blir det sängen & filmmys. step up 3!

hihi, BRA MÅNDAGSKVÄLL!♥
enda som jag saknar just nu,
är min pojkvän jesper!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar kärlek !

Det kan inte bli för mycket av det !

2011-01-15 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0