I am the king of my own life.

vaknade vid tolv idag, gjorde mig iordning och tog första bussen till stan för att möta upp zuper-znygga-zilver frida ;) gick ett tag på stan, fick lite smink med mig.. lunchade även på waynes, då även madde kom förbi! sen var det raka vägen hem till frida, så färgade hon mig.. äntligen min utväxt borta!

kom hem med sju bussen, skyndade mig hem och satte på mig löpar skorna. sprang förbi yellow, fick bli en 30 minutare! gäller ju att göra sig fin inför helgens och alla veckans bravader!! ;) fyller 18 på torsag så ska såklart firas med en utgång, börjar på ankdammen. sen fredag blir det kalas för mig, och lördag blir det marrakesh! imorgon kommer även släkten hit, eftersom det är enda dagen som passar! puuh, hur ska jag hinna med att jobba? ooooch hur ska jag hinna blogga - bloggen kommer få stå ovanvänd under några dagar!! det är jag värd (a)
HÖGST PÅ ÖNSKELISTAN!
- körkort
- vita iphone 4
- resa

återkommer så får va se om
jag får vad jag önskar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, Scandal Beauty !

2011-07-14 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0