my dreams

är sjuk, och har hur hög feber som hellst! därför ägnar jag lite extra tid åt datorn, åt saker jag inte hinner kolla annars.. längtar så sjukt mycket till studenten, då ska jag bli au pair och flytta till usa något år. kollat på massa sidor som ser lockande ut. jag har även drömmar om att flytta något år till milano eller paris, de verkar som drömstäder.. det pirrar i magen redan nu när jag börjar tänka på framtiden! jag känner redan nu att jag inte vill bo i sverige hela mitt liv, man måste ge sig ut i världen för att kunna se fall gräset är grönare på andra sidan ;)


godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Krya på dig!

Jag skrev min mejladress här uppe :) Hör av dig igen om du inte ser den så skickar jag den igen! Kram

2011-07-02 @ 10:45:06
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig !

Beauty !

2011-07-09 @ 01:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0