chey på 18 bast.

tjoo tjo!

jag lever loppan som 18 bast. veckan/helgen som varit, har varit helt sjuk! njuter varje minut jag tänker på den, och kommer vara ett minne för liver! tack alla underbara och party galna människor som tillbringat den med mig. ni är bäst!! har även fått ett super jobberbjudande, som jag tror jag drar med mig amanda på ;) tror det skulle vara en resa för livet, varför ska man inte testa på liksom? alltid en erfarenhet mera.. och jag är ju som sagt fri som en fågel, men ändå vill jag få mammas tillåtelse. och det hoppas jag att jag får, annars kommer jag gå miste om en månad jag inte vill missa!! :D



fääääst.


ny-vaskad!


inövade poser!


marrakesh


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig helt, azbra kvällar! ;) Och grattis igen goding <3

2011-07-19 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0