yalla yallaaa.

hello!

får bli ett inlägg såhär på söndagskvällen. helgen som har varit har varit zuper! fredag blev uteservering med mina cheyor, lördagen blev utgång. marrakesh fick stå för kvällen, vilket inte kunde ha blivit bättre.. toppenkväll!! kom hem idag, skulle egentligen på kalas. alfred fyllde 2 år, men blev inte så. så har bara tagit det lugnt,
så värt ♥

nu kan äntligen jag med säga att jag har semester!! fan vad skönt. ska sätta mig och plugga lite körkort teori nu tänkte jag, det var inte igår!

haha, bild på alex från förfesten
strike a pose!!
..and, DR bombay!
sjuk kväll!!
/puss
natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gôrtôligt, när inte jag var med !

2011-07-24 @ 22:10:58
Postat av: Anonym

Natti,natti på dig Natha !

Händerna på täcket !

2011-07-24 @ 22:52:33
Postat av: Anonym

Förut tyckte jag att Alex var så otroligt läcker, men nu vet jag inte längre vad jag skall tycka ! Vad har hänt ? Känner inte längre igen Alex !

2011-07-26 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0