agerar frisör

kom precis hem. tog ett tidigt tåg hem från jesper, mötte upp mamma istan och fixade allt som tänkas kan! fick en ny resväska, också (a) thanks mamiii. tog en ljusblå, så man lätt känner igen den.. så kom jag hem och började kolla igenom vad som skall med och behöver tvättas osv. åkte direkt till min gulliga gammel mormor och agerade frisör, hon blev så fin så! klippte även hilma igår, jesper kusin.. kul att man kan stå till tjänst ;)

nu ska jag iallafall sätta igång med mitt egna hår, utväxt HEJDÅ! skulle gjort det mycket tidigare, men tiden finns ju tyvärr inte :( .. sen skulle jag egentligen klippa helena idag också men jag hinner inte tyvärr!

vädret veckan som kommer i alanya
ser lovande ut & har absolut inga klagomål :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dig kan man alltid lita på !!!

Jag skall bara höra med min arbetsgivare så jag får ledigt också !

2011-06-16 @ 03:29:51
Postat av: Anonym

Du är underbar !

2011-06-16 @ 03:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0