stressssssss.

vakande klockan åtta, och skyndade mig till bussen. in mot stan för att fixa naglarna, vilket bästa linda fick äran till! tack ännu en gång! hon är fett g-r-y-m. iallafall så kom jag hem, stack direkt till jobbet.. kom hem vid halv nio, så kom stefan förbi så jag klippte honom! ska hoppa in i duschen och sen direkt i säng, ska upp tidigt och jobba.

meeeeen, då kom jag på. jag har inte börjat packa? vaaad ska med, och vad behöver tvättas? sen kom jag även på att jag inte hunnit käka något idag, slängde i mig lite saftsoppa innan jobbet! men som sagt ge mig meeeeeeeer tid, när man till och med glömmer käka.. illa


mina snygga nails ;)

SMAAAAAAACK(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0