nathalie.



sådär. då hinner jag med ett litet inlägg!

har så fullt upp just nu så det är sjukt! tur att skolan är slut iallafall. helgen har varit en super helg, som alla andra. har delat den med mina stjärnor. love you girls! snart blir det jag+sussi= karlstad!;) sjukt år framför mig, som jag ska ta vara på! har fixat & trixat enhel del denna veckan, just ni sitter jag hos andreas med jesper och victor. när jag är i torsby är det enda gången jag hinner ägna tid åt bloggen. åkte hit direkt efter halkbanan idag, för att fira min jeppson!

imorgon får jag ta ett tidigt tåg hem ska jag in till stan, möta mamma och växla pengar. ska även inhandla det sista tills resan. åker ju till turkiet på lördag!! kommer blir G A L E T!

MÅSTE DRA!
PUSSSS
/NATHALIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hänger med till Turkiet, för du köpte väl biljett till mig också ?

2011-06-16 @ 03:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0