you make my heart go

sitter just nu och försöker få in lite bilder i datorn, går så trögt så kan väl göra ett inlägg imedan..
var strålande sol när jag vaknade, så sköt lite på stan och solade till ett ungefär. sen var det raka vägen in till stan, jag fixade & hämtade endel saker. hann också med en tur ute på skååre. fint ställe:) kom hem, och satte mig vid datorn sedan dess. måste få in dessa jädrans bilderna, ska även försöka få in lite musik i iphonen.. har inte riktigt bestämt hur kvällen ser ut, men det lutar mot att jag ska träffa emma en sväng innan det blir att natta kudden. upp tidigt imorgon och jobba! :(

orkar inte ladda upp bilderna idag,
håll utkik senare i veckan babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0