18 års fest!

har inte bloggat på en evighet, men nu var det dags för ett inlägg.. kom precis hem från arvika, var där och firade hannahs 18-års dag igår. vilket blev super lyckat! hade jättekul. började med en "tjej"-förfest hos viggan, som spårade totalt! så sjukt roligt.. drog senare vidare till lokalen, där fyller-år-barnet var. där blev det faktiskt ganska bra drag, men stack där ifrån redan vid halv tolv tror jag hon var. tog taxi till stan, då blev det tiki. där var det däremot ingen höjdare! har väl haft roligare, men var med skönt folk vilket gjorde att kvällen ändå blev lyckad. när dom stängde mötte jag upp sussi & frida så stack vi till victors så satt vi där tills det var dags att dra sig hemåt.. vi väntade på taxi i över en timme trot jag? FY.

rolig natt :)
frida min underbara ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0