fredagsmys

fredag - helg!

sååå underbart. tog en riktigt sådär mysfredag idag! värt till tusen känner jag. har haft fullt upp hela veckan, så behöver en kväll med mig själv. efter första veckan tillbaka i skolan efter lov samt praktik, så är jag faktiskt sjukt trött. så ska inte dröja innan jag kryper ner under täcket. betalade lite utav resan idag med, sjukt skönt verkligen för nu känns det att vi verkligen ska iväg och jag längtar.. kommer bli en galen resa till turkiet med galna brudar:)

imorgon blir det upp tidigt, och iväg till stan. hoppas det är fint väder imorgon med, så kanske bara kanske man hinner med att sitta ute och njuta utav den härliga våren också! funderar även på om jag ska sola & ta en långpromenad innan jag sticker till stan. får morgondagen bestämma, hänger på vädret;)

godnatt mina älsklingar..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0