karlstad

guess what? im back;)

ska sticka till stan nu när som hellst. men tänkt att jag lägger in ett inlägg snabbt innan;) kom hem från sälen igår, det har verkligen varit jätteroligt. även fast jag kanske inte är bäst på skidorna, så är jag ändå tillräckligt bra.. så det var faktiskt kul. sen var jag iväg med ett skönt gäng också, vilket underlättade. hämtade även mitt paket på posten igår, äntligen har jag fått hem jackan ♥ fick även med lite annat smått & gott, solglasögon, smycken, ringar oså.

ska även svänga förbi sandra senare, ska köpa biljetter till 100% på fredag till mig julia och frida. sen ska jag klippa caroline. och ikväll blir det en efterlängtad myskväll med älskling alexandra!


bild från kusten 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0