laddar upp för morgondagen

ligger i sängen nu och försöker varva ner efter ett tolvtimmars pass med jobb! skönt med money, men inte skönt för kroppen;) är sjuk trött! blir jobb imorgon med, men börjar inte först än tolv. försöker att få ihop morgondagen på något sätt, men verkar inte funka så bra? enda som är  spikat är morgonpromenad med emma runt 9, ska även försöka hinna sola innan jag börjar jobba..

sen på kvällen bär det ut på äventyr! säger dock inte vart;) finns alltid jobbiga personer som ska skvallra och hålla på med sånt trams;). så lika bra att vara tyst. innan utgång ska jag iallafall hinna med en massa olika måsten som göra mig iordning, åka till stan, fixa kläder, fixa drickan and so on. ni tjejer förstår mig! och kommer känna mig stressad som ett as, har inte värst mycket tid på mig., men sen när jag är klar är det bara det roliga kvar:)
.... hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0