nathalie

"hej bloggen;)"

det var ett tag sen, men har haft en helhelg i torsby hos den bästa! så då får bloggen vänta.. kom precis hem, har bokat utomlandsresa idag med snygga brudar! blir alanya, 18 juni. & ja, jag längtar. fick även med mig lite annant från stan! men nu är det slutshoppat om jag ska ha råd med alla utgifter som komma skall.

ska ju till sälen under påsklovet också med ett härligt gäng, men vilken tur jag har jobbet så jag får in några tusenlappar extra, så nu är det bara att sätta igång och spara.. hellre minnen än en tröja som håller ett år;)

alanya♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggen är det bästa som finns !!!

Eller hur ?

2011-03-25 @ 22:42:16
Postat av: svar

absolut;)

2011-03-25 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0