sliten tjej!

lördag: träffade linnea, fick bli en tjugo minutare på yellow så var vi ute och gick i det underbara vårvädret, om man nu får kalla det så;) var sjukt trött efter fredagens bravader, så gick hem och vilade lite innan jag skulle dra mig in mot stan igen.. fick bli biomys med alexandra. myslördag med andra ord! dock slutade även den kvällen på krogen, gick till scoore efter bion och mötte upp dom andra! kom hem runt halv fyra, fyra. och jag har aldrig varit så sjukt rädd att gå hem som jag var inatt. det var kålsvart verkligen!

söndag: sov så länge jag kunde, sen direkt på samling. spelade årets andra match idag, thaha. det gick väl sådär. det är skönt att få hoppa in ibland, roligt att jag får det fast jag inte hinner träna.. :( ligger så fel dom där tiderna! får fixa det till nästa år. nu ska jag vila en timme, sen ska jag träffa emma. så söndagsmys väntar! ♥
overandout

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa i ett inlägg steg för steg hur du sminkar dig & fixar ditt hår? Det sist nämda spec :)

2011-03-07 @ 21:35:13
Postat av: svar på tal

jo, absolut! direkt jag får hem min kamera så fixar vi det ska du se:)

2011-03-07 @ 21:43:18
Postat av: Anonym

Love you bouth !

2011-03-11 @ 20:52:44
Postat av: Anonym

Kommer alltid att älska er två !

2011-03-11 @ 21:10:18
Postat av: Anonym

Syskonkärlek är kanske inte alltid är helt lätt, men jag måste säga att jag som ensamt barn är väldigt, väldigt avundsjuk på er båda.

2011-03-11 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0